Technisch Applicatiebeheerder / Informatie Manager (eindklant)

In het kort…

De afdeling ICT van onze opdrachtgever is verantwoordelijk voor het goed functioneren van de ICT-structuur. Deze omvat de servers en alle apparatuur in en aan het netwerk en op de werkplekken. Voor het beheer van het netwerk en de daaraan gekoppelde applicaties en systemen zijn zij op zoek naar een enthousiaste collega.

De technisch applicatiebeheerder / Informatie Manager is verantwoordelijk voor het beheer en installatie van databases en  applicaties, het valideren en inrichten van interfaces in een SOA-architectuur, het bewaken van de datakwaliteit en het ontwikkelen en onderhouden van rapportages middels MS Reporting Services voor zowel interne als externe stakeholders.

De werkzaamheden als Technisch Applicatiebeheerder / Informatie Manager hebben voornamelijk betrekking op Dynamics AX 2012 en kassa-systeem. Je belangrijkste werkzaamheden hebben betrekking op drie aspecten:


1. Het zorgdragen voor beheer en inrichting van de:

  • MS-SQL-server databases;
  • Scanners, betaalautomaten en kassa’s die binnen de retail-omgeving worden gebruikt;
  • Interfacing die plaats vindt tussen de applicaties.

2. Het opstellen van rapportages tbv:

  • De informatievoorziening bij interne- en externe gebruikers;
  • Key Performance Indicators.

3. Het zorgen voor de kwaliteit van de gegevens door:

  • Het (geautomatiseerd) inlezen van gegevens in de systemen;
  • Het valideren van de correctheid van in gebruik zijnde stamgegevens binnen de systemen.


De ideale kandidaat…

Je hebt een afgeronde HBO opleiding (BE/BI ) en zeer goede kennis van MS SQL-server en MS-Excel. Kennis van BI-tools (zoals MS-Reporting Services, Business Objects of Crystal Reports) is een pré. Verder heb je goede communicatieve vaardigheden, een praktische en pro-actieve instelling, je bent stressbestendig, accuraat en werkt gestructureerd.  Zij werken met Microsoft Dynamics AX 2012. Uiteraard is enige bekendheid met dit ERP-pakket een pre als ook relevante werkervaring met het analyseren van grote hoeveelheden data.

Wat bieden zij…

Onze opdrachtgever biedt het zogeheten co-ondernemerschapsmodel. Dit betekent dat zij hun medewerkers ruimte geven voor het ontwikkelen van een eigen visie, zelfontplooiing en zelfwerkzaamheid. Bij onze opdrachtgever wordt je mening op prijs gesteld. Alles op basis van wederzijdse commitment en het gezamenlijk streven om te groeien. Resultaten zullen worden erkend en beloond.

Over de organisatie…

De opdrachtgever is marktleider op het gebied van Airport Retail. Middels hun toonaangevende winkelconcept bieden zij hun internationale klanten een uiteenlopend assortiment van consumenten elektronica aan. 
Zij staan bekend om kwaliteit, service, flexibiliteit en klantgerichtheid. Dit hebben zij te danken aan de 300 medewerkers. De opdrachtgever groeit sterk. Met een uitbreiding van ongeveer 10 winkels per jaar op internationale airports geven zij kleur aan travel retail.

Locatie

Omgeving Amsterdam

Contactpersoon

Neem gerust contact op indien je nog vragen hebt.

Ramon Speelpenning
T: (06) 5060 4725
E: r.speelpenning@dynamicstoday.nl

 

Solliciteren:

Interesse in deze functie? Vul het formulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.